Datum objave: 25. marca 2013

LETOS PRAZNUJEMO 45. OBLETNICO CUDV ČRNA IN 50. OBLETNICO ZVEZE SOŽITJE SLOVENIJE.

OB TEJ PRILOŽNOSTI SMO 21. MARCA 2013 V CUDV IZDALI NOVO KNJIGO 

IN PRIPRAVILI POSVET O LAHKEM BRANJU.

KNJIGA IMA NASLOV NAŠE ZGODBE. V KNJIGI JE 7 ZGODB SLOVENSKIH PISATELJEV.

ZGODBE SMO PRIREDILI TAKO, DA JIH LAHKO BEREJO IN RAZUMEJO VSI.

NAPISANA JE Z VELIKIMI TISKANIMI ČRKAMI. NAPISANA JE TUDI Z MALIMI TISKANIMI ČRKAMI. 

V KNJIGI JE VELIKO  SLIK. NARISAL JIH JE LEANDER FUŽIR.

KNJIGA JE IZŠLA V SODELOVANJU Z ZAVODOM RISA IN CENTROM ZA IZOBRAŽEVANJE ODRASLIH MOCIS.

KNJIGO STA FINANČNO PODPRLI ZAVAROVALNICA TRIGLAV IN ZVEZA SOŽITJE SLOVENIJE. 

SMERNICE POSVETA O LAHKEM BRANJU:

Smernice-posveta

                                                        

 

 

 

 

PRIPRAVILI SMO POSVET O LAHKEM BRANJU

NA POSVET JE PRIŠLO VELIKO LJUDI IZ CELE SLOVENIJE.

GOVORILI SMO O TEM,

DA SI VSI LJUDJE ZASLUŽIMO DOBRE PODATKE.

TUDI ODRASLE OSEBE,

KI IMAJO TEŽAVE PRI

BRANJU IN RAZUMEVANJU BESEDIL, 

POTREBUJEJO DOBRE PODATKE.

SAMO TAKO LAHKO KAJ NOVEGA IZVEJO,

SE UČIJO IN DOBIJO KULTURNE IZKUŠNJE.

DOBRIH PODATKOV JE V DRŽAVI SLOVENIJI PREMALO.

SKLENILI SMO, DA MORAMO TO ŠE IZBOLJŠATI.

NAPISALI SMO SMERNICE POSVETA.

KMALU SI JIH BOSTE LAHKO PREBRALI

NA NAŠI INTERNET STRANI.

 

POZOR.

KNJIGO LAHKO KUPITE.

NAROČITE JO LAHKO PO TELEFONU: 028704022.

NAROČITE JO LAHKO PO FAKSU: 028704020.

POŠLJETE NAM LAHKO ELEKTRONSKO POŠTO: lahkobranje@yahoo.com

 

KNJIGA IMA 165 STRANI.

CENA 1 KNJIGE JE 17 EUR.

V NAROČILO OBVEZNO NAPIŠITE,

KATERO KNJIGO NAROČATE.

KNJIGO Z VELIKIMI TISKANIMI ČRKAMI ALI

KNJIGO Z MALIMI TISKANIMI ČRKAMI,

NAPIŠITE TUDI, KOLIKO KNJIG NAROČATE.

ORGANIZACIJE NAPIŠITE SVOJO DAVČNO ŠTEVILKO.

 
SPODAJ LAHKO VIDITE NEKAJ FOTOUTRINKOV IZ POSVETA:
 

no images were found

 
iz kategorije: LAHKO BRANJE