KAJ JE LAHKO BRANJE?

Lahko branje so besedila,

napisana na tak način, da jih razumemo vsi.

Razumejo jih tudi ljudje,

ki težko berejo in razumejo navadna besedila.

Lahko branje je dobro za vse ljudi.

Posebej pa ga potrebujejo ljudje z motnjami v duševnem razvoju,

ljudje po poškodbi glave,

nekateri starejši ljudje,

priseljenci in še veliko takih skupin.

Lahko branje je lahko napisano,

lahko je v slikah,

posneto v obliki zvoka ali videa.

Lahko branje je potreba.

Lahko branje je tudi pravica.

Vsi ljudje imamo pravico do informacij.