odperkmandelcadokraljamatjaza1 odperkmandelcadokraljamatjaza2
Športne in druge aktivnosti gozdne šole, kot motiv za aktivnosti v naravi za osebe z motnjami v duševnem razvoju 
odperkmandelcadokraljamatjaza3odperkmandelcadokraljamatjaza4odperkmandelcadokraljamatjaza5
 

  • Šole v naravi ali gozdne šole so zanimiva in oblika dejavnost v programih tako srednjih in osnovnih šol. Zelo sorodna oblika izvedbe teh šol je tudi v programu dejavnosti za delo v oddelkih usposabljanja v ustanovah za delo osebami z motnjo v duševnem razvoju. Vse dejavnosti, ki se v okviru teh šol izvajajo, včasih le ne naletijo na dovolj motiviran odziv udeležencev. Kako udeležence vzpodbuditi, k aktivnemu sodelovanju in jim hkrati skozi način napredovanja njihovih znanj in spretnosti pokazati, da so postali boljši in jih tako vedno znova motivirati, je moj cilj.
  • Šport in ostale dejavnosti jim omogočajo kakovostno in zdravo življenje, kakovostno izrabo prostega časa, socializacijo, samopotrjevanje in nenazadnje, ne glede na motnjo, jim omogoča vsestranski osebnostni razvoj. Torej ni vprašanje ali te dejavnosti izvajati, ampak kako jih izvajati s kar največjim sodelovanjem udeležencev. Zato si postavljam naslednja raziskovalna vprašanja:
  • Ali lahko povečam zanimanje udeležencev gozdne šole (šole v naravi) za aktivno sodelovanje?
  • Ali bo skozi inovativen način kontrole znanj in spretnosti povečan interes tudi za dejavnosti, ki jim niso najbolj pri srcu?
  • Kako izpeljati kontrolo znanja in spretnosti, da bo to njihov osebni projekt?

 

 odperkmandelcadokraljamatjaza6

 

 odperkmandelcadokraljamatjaza7