Cilji projekta
- Zmanjšati število vzgojnih problemov s strani učencev, ki so vključeni v projekt
- Motivirati in postopoma aktivno dolgoročno vključiti v izbrane gibalne dejavnosti čim več vzgojno problematičnih učencev
- Ob enakem število zaposlenih dvigniti kvaliteto dela in socialno varstvenih storitev v času dežurstev
- Preko praktičnih vsebin, primerov dobre prakse in razgovorov izboljšati pozitivno samopodobo učencev, odgovornost do sebe, soljudi in domskega inventarja
- Načrtovano in koristno izrabljati prosti čas v času vikendov in praznikov preživetih v ustanovi
- Aktivno sodelovati na različnih športno-rekreativnih prireditvah znotraj CUDV, Specialne olimpijade in širše, bodisi kot aktivni udeleženci ali pa kot gledalci
AKTIVNOSTI NA PROJEKTU okt. 08-feb.09 IN NAČRTOVANE AKTIVNOSTI DO KONCA ŠOLSKEGA LETA
- Kontinuirano in načrtovano izvajanje konkretnih vsebin v času vikendov in praznikov
- Sprotno spremljanje dnevnika opažanj in posebnosti ob vikendih in praznikih
- Razgovori z matičnimi pedagogi in drugim osebjem, ki dela znotraj posamezne skupine
- Usmerjeni pogovori in razgovori z učenci, ki izhajajo iz njihovih izkušenj in občutkov pridobljenih pri dejavnostih
- Postopna vključitev v dejavnosti tudi druge učence, ki niso vedenjsko problematični
- Izvedba petdnevnega tabora v naši počitniški bazi (10 učencev) s poudarkom na treningu socialnih veščin
- Analiza, opis in izmenjava opažanj in izkušenj o poteku posameznih aktivnosti
- Srečanje celotnega tima, ki dela na projektu, zastavljanje nalog za naprej
- Sestanek s konzulentko
- Predstavitev poteka projekta na zaključnem zboru strokovnih delavcev
DOSEDANJA SPOZNANJA IN UGOTOVITVE
- Zmanjšanje negativnih oblik vedenja v času dežurstev in nasploh
- Učenci popolnoma sprejemajo projekt
- Povečanje interesa za dejavnosti organizirane izven ustanove (izleti, pohodi, tekmovanja..)
- V času aktivnosti je opaziti izboljšanje medsebojnih odnosov med konfliktnimi učenci
- Delo v času dežurstev postaja “lažje” in manj stresno