ABSTRAKTNO POLETJE – V ISKANJU SLIKE
V Galeriji Črna na Koroškem, v preddverju Kulturnega doma, smo z domačinko, slikarko Nino Stopar 4 dopoldneve zapored spoznavali abstraktno umetnost in oblikovali skupinsko ali kolektivno sliko.
Slikarka Nina Stopar, po rodu Žerjavčanka, pri svojem delu uporablja telo, svojo umetnost pa pripenja na dediščino akcijskega slikarstva. Tako pa je v slikarski proces in k sliki vodila tudi naše uporabnike. Z gibalnimi vajami, ki so temeljile na metodi 5Ritmov, Nina je certificirana učiteljica te prakse, smo ozavestili čutenje telesa in gibanje, ki je za slikanje velikih formatov izjemnega pomena, nato pa smo skozi igranje in srečevanje na “plesišču” našega ateljeja, raziskovali, kako se barve lahko gibljejo na platnu in to znanje uporabili, ko smo slikali. Z ustvarjalnim procesom smo začeli na tleh, tako kot svoje slike začenja umetnica, nato pa sliki plastili, že naslikano dopolnjevali ali kdaj prekrili z novim potezami in elementi. Pri tem smo se neprestano gibali ter ustvarjali na način, da smo sledili abstraktni poti, ki nam jo je nakazovala slika. Takšno delo pa je zahtevalo kar nekaj časa za motrenje slike kot tudi za premislek oziroma za prebujen subtilen občutek, kaj dodati, kam in na kakšen način dopolniti nastajajočo celoto, čeprav je naše ustvarjanje preveval duh igrivega, spontanega raziskovanja – abstraktnega ustvarjanja. Tako resnično lahko govorimo o skupinski sliki, h kateri je vsak prispeval enakovredno, s svojo edinstvenostjo in unikatnostjo v likovnem izrazu. Uporabljali smo različne likovne tehnike, kot so slikanje, kolaž, dripping, risanje in tudi različne materiale, če omenimo le nekaj teh: akrilne barve in akrilni sprej, blago, lepilni trak, okraski, karton in papir.
Nastali sta dve barviti abstraktni sliki večjega formata, ki dajeta slutiti veselje sončnega poletja in kadar v dobri družbi in delamo tisto, kar nas osrečuje. Srčno upamo, da bomo lahko sliki ob priliki razstavili in pokazali na ogled krajanom občine Črna na Koroškem in ostalim gostom.
Nina Stopar in Mateja Kristavčnik